Rabu, 9 September 2015

Set Penjagaan Kulit Paling Best Untuk Saya; Nutriwhite Shaklee

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua....

Kali ni saya nak kongsi sikit tentang Set Penjagaan Kulit Nutriwhite Shaklee ni... Ramai yang bertanya, saya pakai apa kat muka.. ? Hihi.. Nak kata putih melepak tu takde la, janji kulit bebas dari jerawat dan jeragat dan yang paling PENTING... tak 'hangus' bila duk bawak mentari.. :)

Haa.. Ni la dia.. Set Nutriwhite Shaklee yang saya guna. Saya guna yang basic aje. Maklumla, pakai masa nak pegi kerja dan keluar aja. Kalau keluar malam pun, saya cuma pakai bedak compact je.. Hihi.. Nak bagi kulit bernafas kononnya. :)


Set Penjagaan Kulit Nutriwhite ni saya suka sebab jimat dan tahan lama. Maklumla, kita cuma oles sikit saja pada kulit muka. Kesannya memang bagus, lembut aje muka nie.. Yang penting, kenala sabar.. Shaklee ni kan bebas dari bahan kimia..

 Okayla, jom tengok apa fungsi 4 sahabat nie..



Menyingkirkan sel kulit mati dengan menyeluruh tanpa merosakkan kulit. 
Menyegarkan dan menegangkan kulit.


Membersihkan dan menyegarkan kulit. 
Melembapkan kulit dan membersih hingga jauh ke dalam untuk menyingkirkan toksin.

3. Soothing Radiance Whitening Softener (RM 138)

Melembapkan dan mengembalikan keseimbangan pH semulajadi kulit.


Mencegah kerosakan kulit akibat pendedahan kepada sinaran matahari.
Mengukuhkan ketahanan kulit terhadap elemen negatif persekitaran.

Untuk anda yang baru nak mencuba Set Penjagaan Kulit Nutriwhite Shaklee nie, memang saya alu-alukan. Memang jimat. Sebotol bole tahan hingga 6 bulan lamanya. (Bergantung pada penggunaan). Set Penjagaan Kulit Nutriwhite Shaklee ni tak sesuai untuk kulit berjerawat ye.  :)

Hubungi Sekarang Untuk Harga Istimewa  : 

 
Shaklee Kemaman (1077459)

SMS/WA 013-9692915
COD Area Bandar Chukai,Kemaman, Kerteh
COD Kuala Terengganu (Jumaat / Sabtu)

Pos Seluruh Malaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...