Selasa, 24 Mac 2015

Herbal Blend Shaklee Atasi Gigitan Nyamuk

Salam semua... Salam 1 Malaysia..Hiihihi... Gembira saya ari nie..maklumla, rakan saya dah dapat dah cara nak atasi gatal-gatal terkena gigitan nyamuk nie.. Apa yang digunakan?? Haa tak lain, tak bukan... Krim Serbaguna Herbal Blend Shaklee....

Macam-macam fungsi Herbal Blend nie.. saya sendiri memang guna untuk gatal-gatal kulit, sapu kat tumit pecah dan yang paling best saya jadikan Herbal Blend Shaklee nie sebagai losyen harian harian. Satu tiub pelbagai fungsi. Jimat dan selamat untuk anda seisi keluarga.


Herbal Blend Multi-Purpose Cream

Herbal Blend® Multi-Purpose Cream
  • Krim yang melegakan dan diuji secara klinikal ini berkesan untuk melembutkan kulit anda, termasuk kulit yang kasar dan keras pada lutut, siku dan kaki
  • Dengan kesejukan mentol dan tidak melekit
  • Dirumus daripada ekstrak tulen herba semula jadi yang sungguh menyegarkan termasuk sej, horse chestnut, yarrow dan rosemary.
Atasi Gigitan Nyamuk Dengan Herbal Blend Shaklee
Testimoni Pengguna Menggunakan Herbal Blend Shaklee Untuk Atasi Gigitan Nyamuk
Jom dapatkan Herbal Blend Shaklee sekarang. Hubungi saya sekarang untuk dapatkan harga yang istimewa. 

Inginkan dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa dan daftar keahlian dari NizaHealth?


Hubungi : 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...