Ahad, 21 Disember 2014

Big Bad Wolf Book 2014 Saya Yang Pertama

Salam semua.. Entry saya kali ni tentang Big Bad Wolf saya yang pertama. Pertama kali dalam sejarah menjejaki kaki ke Pameran Buku Yang Terbesar di adakan di Malaysia. memang teruja sangat dapat ke Big Bad Wolf ni. Lama dah berangan nak datang, akhirnya pada 14 Disember 2014, tertunailah hajat saya ni...Hihi..

Big Bad Wolf ni diadakan di MIECC, The Mines Seri Kembangan. Saya ke sana dalam pukul 3 petang. Pengunjung pun boleh tahan ramainya. Bila dah sampai dalam tu, haaa mulalah rambang mata! Banyak sangat buku yang menarik. Bak kata orang, sedia duit aje..Hihi.. 

Kat sini saya kongsikan beberapa gambar yang sempat di snap masa tu. Buku penuh satu bakul. Nasib baik bawak beg troli, jadi takdela penat nak mengangkut buku ke atas. Heret je.. Hihihi.




Big bad Wolf
Suasana Dari Pintu Depan

Buku Cerita Fiksyen
Pilihan Buku-Buku Kisah Nabi Untuk Kanak-Kanak. Hanya RM 2 sebuah.

English Storybook
Pop Up Book. Hanya RM 5 sebuah. Murah kan??

Big Bad Wolf 2014
Wahh banyaknya buku yang ada.

Cooking Book
Meroti la kita lepas ni. Teka berapa nie?? Hanya RM30. Memang berbaloi sangat.
Memang seronok sangat ke Big Bad Wolf nie. Macam-macam genre buku yang kita dapat tengok. Kalau ada umur yang panjang, tahun depan bole datang lagi.

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...