Isnin, 3 November 2014

Mahu Kuruskan Badan Dengan ESP Shaklee?

Salam semua.. Mahu Nampak Kurus Dengan ESP? Hari ini saya share beberapa TESTIMONI ESP SHAKLEE khas untuk mereka yang nak slim... Maklumlah, ESP kan sumber protein yang mengenyangkan. So, bila dah amik ESP, secara tak langsung kita dah kurang rasa nak makan..Iya dak??


#Testimoni 1 : Amik ESP untuk turunkan berat badan. 1 bulan turun 3 kilo u ! Sebab tu la, minum ESP ni kena konsisten. Baru kita nampak hasilnya....


# Testimoni 2 : Minum ESP kurang rasa lapar, susu pun pekat. Woww !! Bagus sangat untuk ibu menyusu yang nak SLIM...



# Testimoni 3 : Slim selepas minum ESP secara konsisten selama 4 bulan.



Wahhh !! Bestnyer.... Saya nak kurus jugak !! Saya nak ESP Shaklee.... Saya Mahu KURUS !!... 

Kenapa Mesti ESP Shaklee?

ESP penting kerana terdapat 9 amino asid penting yang tidak dapat dibuat oleh badan.

ESP bebas kolestrol dan mengandungi lemak yang sangat minimum.

Ia juga mempunyai kadar penghadaman yang tinggi dan dapat menyerap terus ke dalam darah.

Dan juga ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan TENAGA berjam-jam lamanya. 


ESP Shaklee Pilihan Saya Untuk Slim dan Langsing !!

Inginkan dapatkan produk Shaklee dengan harga istimewa dan menjadi sebahagian dari MagicAuraFamilies?


Hubungi 

 
Shaklee Independent Distributor (1077459)
SMS/WA 013-9692915
Shaklee Kemaman/Kuala Terengganu
Pos Seluruh Malaysia

Disclaimer : Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Segala testimoni adalah testimoni diri sendiri dan para pelanggan kami.

2 ulasan:

  1. ESP memang boleh turunkan berat badan...comfirm kurus kalau konsisten dan disiplin...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu...saya minum petang, memang kenyang sampai ke malam

      Padam

Promosi Vitamin C Januari 2021

  Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak update kat sini ye. Hari ini, Kakyus nak bagitau Shaklee ada buat Promosi Vitamin C tau! ...